Familie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Familie

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Juni 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal
Deze week nog wat voorbereidingen getroffen voor dat me familie kwam.
En ja hoor woensdag was het zo ver , mocht ze eindelijk op gaan halen van het vliegveld.
Na een goede nacht geslapen hebben we een paar boodschappen gedaan en hebben ze kim ontmoet.
De andere dag heb ik ze het stadje laten zien en hebben we natuurlijk lekker gegeten en een paar foto’s gemaakt.
Voor vandaag laat ik het bij dit berichtje en als we wat verder met onze reis bezig zijn dan zal wat meer op me blog zetten.

Groetjes van ons allemaal

  • 27 Juni 2014 - 12:11

    Chrissie:

    Heee Anne!

    Heel veel plezier aankomende weken met je moeder, tante en nicht. Maar dat gaat wel goed komen denk ik aan de foto's te zien. Geniet er van meis.

    Liefs Chrissie & Raymond

  • 27 Juni 2014 - 12:43

    Nelly:

    heej leuk die foto s en ik ben blij dat het zo goed gaat daar
    groetjes nelly

  • 27 Juni 2014 - 12:58

    Ria Van Zundert:

    Groot gelijk niet te veel schrijven nu, het is veel leuker om nu van je familie te genieten.
    De foto's zeggen al genoeg. Voor iedereen heel veel plezier.
    Groetjes Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 10546

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: