Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

15 Mei 2014 | Australië, Perth

Hallo allemaal 
Deze week is ook rustig verlopen. We hebben deze week ook weer buiten kunnen zitten dus het is weer mooi weer.
Maandag heb ik ook een ander Nederlands meisje ontmoet. Ik had geen auto om naar het winkel centrum te gaan om haar te ontmoeten dus ben maandag ook gelijk voor het eerst met de bus geweest. Gelukkig is het hier goed geregeld en is het ook niet zo duur.

Zaterdag ben ik met kim uit geweest in Perth. Kim was 1 keer eerder uit geweest dus die wist een club maar daar was niet veel aan dus zijn we naar een andere club gegaan. De andere club naam had ik gekregen van het meisje die ik als eerste ontmoet had. Maar we waren natuurlijk helemaal niet bekent dus Google maps was een goede uitvinding op dat moment. In de andere club was het wel leuk en hebben we een leuke avond gehad.

Afgelopen zondag is de andere au pair terug gekomen. Ik had eerst de kinderen alleen tot 4 uur en daarna hebben hisi en ik samen pizza gemaakt en de kinderen naar bed gebracht. Het is nu wel druk in huis , maar dat is ook wel gezellig . hisi blijft 2 weken dus volgende week zondag vliegt ze terug naar Duitsland.

Voor deze zaterdag heb ik ook het zwemmen met dolfijnen geboekt. Ik ga samen met Esmee dat is het meisje dat ik maandag heb ontmoet. Het zwemmen is in Rockingham dat is ongeveer een half uur rijden. Het is om 8 uur verzamelen en dat komt goed uit want de kinderen hebben ook tennis in Rockingham dus Michelle zet me daarvoor af.
Dus in me volgende blog vertel ik jullie de rest van het dolfijnen zwemmen.

  • 15 Mei 2014 - 09:02

    Tante Heidi:

    Leuk dat je nog een andere meid ontmoet hebt, is Esmee ook een Nederlandse ?
    Gaaf joh, dat zwemmen met dolfijnen. Dat stond ook nog op je "to do-list". Je doet echt leuke dingen daar. Geweldig ! Geniet er lekker van....

  • 17 Mei 2014 - 19:51

    Romy Schuurbiers:

    Heey Anne,

    Wat leuk om te lezen dat je weer een Nederlands meisje hebt ontmoet,
    vind het leuk om te lezen dat je het prima naar je zin hebt!!
    Wat een mooi avontuur beleef je zeg!! Vind het zo erg knap van je dat dit gewoon gedaan hebt!!
    Ben zeker benieuwd naar je volgende verslag over de dolfijnen!!

    heel veel plezier daar in australië!!

    Liefs romy

  • 19 Mei 2014 - 12:24

    Joke Den Ouden:

    Hoi Anne,

    Nu een berichtje uit het zonnige Stabroek.
    Het is leuk om jouw verslag te lezen, want ik kijk een paar keer per week of je al geschreven hebt.
    Zo te lezen vliegen jouw weken om, want je doet zoveel leuke dingen, dikwijls met de andere meiden,
    maar je gaat ook alleen met de auto op stap. Knap hoor !
    Gisteren hebben we de fietstocht van de buurvereniging gedaan. Een hele mooie route en heb ik een tijdje naast je moeder gereden, heel gezellig.
    Anne, nog een hele fijn tijd in Australië.
    Een hartelijke groet Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 10548

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: