Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Mei 2014 | Australië, Perth

Hallo allemaal
Deze week was een leuke week. Vrijdag had ik afgesproken met een ander Nederlands meisje dat was gezellig en ook leuk dat ik weer iemand anders had ontmoet.

Zaterdag was het dolfijnen zwemmen met Esmee, dat was echt geweldig. Ik mocht de auto lenen dus Esmee kwam eerst naar mij en daarna zijn we naar Rockingham gereden, dat is ongeveer een half uur rijden. Om 8 uur stapte we op de boot het was best ruim op de boot, eerst kregen we een uitleg en daarna vertelde ze ons waar ze gingen zoeken voor de dolfijnen. We hadden een hele goede dag alle omstandigheden waren goed dus we hadden al snel dolfijnen gevonden.
We waren in 4 groepen verdeeld en elke keer gingen er 2 groepen het water in. De eerste keer was wel even spannend maar als je dan in het water ligt en je hoort de dolfijnen met elkaar communiceren dat is echt super gaaf!
We gingen een paar keer het water in want soms zwommen de dolfijnen weg . Omdat het wilde dolfijnen waren en moesten we een stukje verder varen om andere dolfijnen te zoeken.
Toen we klaar waren met het zwemmen kregen we lunch op de boot en vaarde we teug naar Rockingham. Toen heb ik Esmee terug gebracht naar haar huis in Dawesville dat is ongeveer een uur rijden vanuit Rockingham.

Zondag was Kade’s verjaardag. Hij werd 5 jaar en omdat hij lego helemaal leuk vind was het ook een lego thema. Het was een gezellige dag er waren ongeveer 10 kinderen en die hebben heel de middag zich zelf vermaakt.

Dus het was een leuke week en ik heb weer veel gezien en gedaan. Het weer was helaas wel af en toe wat slechter maar meestal regent het alleen in de ochtend en in de middag kwam de zon weer tevoorschijn .

Zaterdag ga ik met Esmee naar Kings park in Perth. Daar gaan we een fiets huren en in het park rond rijden. Heb er nu al zin in lekker fietsen dat heb ik wel gemist hahah. Want hier zie je weinig fietsers.

  • 22 Mei 2014 - 09:29

    GERDA (MAMA):

    wat een leuk verslag anne leuk dat je het goed naar je zin heb
    en ook met die andere apiars
    geniet er maar van
    groetjes van mama

  • 22 Mei 2014 - 12:28

    Anneke:

    Hoi Anne,
    Je maakt er een feestje van daar down under
    Leuk dat je er andere meisjes hebt leren kennen om
    samen leuke dingen mee te ondernemen.
    Heel veel plezier en tot het volgende blog.
    Groetjes van Marijn en Anneke.

  • 22 Mei 2014 - 14:04

    Ria Van Zundert:

    Helemaal geweldig wat je daar allemaal meemaakt.
    Ik denk dat ik maar stiekem meekom in de koffer van je ma als ze in juni komen.
    Heel veel plezier nog en tot de volgende keer.
    Groetjes Ria

  • 22 Mei 2014 - 19:12

    Annemiek Wagenaars:

    Hoi Anne,
    Geweldig dat je met de dolfijnen hebt gezwommen. Lijkt me echt een belevenis op zich.
    En als je dan toch de kans krijgt om het te doen, moet je dat zeker niet laten liggen.
    Fijn dat je ook nog andere Nederlandse mensen ontmoet, en dat jullie samen een beetje kunnen optrekken.
    Ik lees iedere week je verhaal en bekijk je foto's. Je foto's zijn wel heel mooi. Zeker van die dolfijnen.
    Gelukkig heb je het in je gezin ook wel getroffen, en dat je met de kinderen goed overweg kan.
    Geniet er maar lekker van!!
    En tot een volgende schrijfgelegenheid.

    Groetjes,
    Annemiek Wagenaars en Familie.

  • 24 Mei 2014 - 11:57

    Kees Palinckx, Hoogerheide:

    Hoi Anne,

    Mooi verslagje weer. Zo blijven we hier ook een beetje op de hoogte
    Volgens mij is het wel vol te houden daar ;-)
    Zwemmen met dolfijnen valt hier niet mee hoor, hooguit eens met een verdwaalde zeehond hahaha

    Geniet er maar lekker van en tot een volgende keer weer

    Kees en Alida

  • 24 Mei 2014 - 11:57

    Kees Palinckx, Hoogerheide:

    Hoi Anne,

    Mooi verslagje weer. Zo blijven we hier ook een beetje op de hoogte
    Volgens mij is het wel vol te houden daar ;-)
    Zwemmen met dolfijnen valt hier niet mee hoor, hooguit eens met een verdwaalde zeehond hahaha

    Geniet er maar lekker van en tot een volgende keer weer

    Kees en Alida

  • 24 Mei 2014 - 12:00

    Kees Palinckx, Hoogerheide:

    Hoi Anne,

    Mooi verslagje weer. Zo blijven we hier ook een beetje op de hoogte
    Volgens mij is het wel vol te houden daar ;-)
    Zwemmen met dolfijnen valt hier niet mee hoor, hooguit eens met een verdwaalde zeehond hahaha

    Geniet er maar lekker van en tot een volgende keer weer

    Kees en Alida

  • 28 Mei 2014 - 11:29

    Kristel:

    Hoi Anne!

    Wat een late reactie van mij, sorry...
    We appen zovaak dat ik je verslagen af en toe vergeet te lezen.

    Je hebt echt weer super leuke foto's gemaakt en je doet ook genoeg leuke dingen zo te zien:)

    Tot snel!

    x Kristel.

Tags: dolijnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 10552

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: