Aankomst australe ! - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Aankomst australe ! - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Aankomst australe !

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 April 2014 | Australië, Perth

hallo allemaal !
Nou daar ben ik dan in Australië !!!. Dinsdag 1 april vertrok ik nadat ik afscheid had genomen van iedereen. Om half 4 was het dan zover ik vertrok naar Dubai met het grootste vliegtuig van de hele wereld de airbus a380. Het was een goede vlucht ik had geen mensen naast me zitten en ik zat bij het raam de tijd vloog voorbij van schiphol naar Dubai. Het vliegtuig landen precies op tijd in Dubai en ik had 3 uur om over te stappen. Het overstappen was niet moeilijk en zat dus al snel weer in het vliegtuig naar Perth. Deze vlucht had ik wat minder geluk, ik zat in het midden en had ook mensen naast me zitten. Maar naar wat geslapen te hebben en film gekeken te hebben ging de tijd ook snel voorbij.
Ik landen om half 6 in Perth daarna heb ik me koffer opgehaald . De moeder van het gezin kwam me ophalen van de vluchthaven en ze reed me naar hun huis dat was ongeveer een uur. Ik had een lange dag gehad dus besloot naar kennis te hebben gemaakt te gaan slapen.
Na een korte nachtrust ben ik de volgende dag met de andere au pair naar de naast gelegen stad gereden mandurah. Daar hebben we wat gewinkeld en gegeten. Tijdens zagen we ook nog dolfijnen dat wel leuk om te zien maar natuurlijk toen ik me camera had gepakt zag ik ze niet meer. In de avond zijn we naar het strand gelopen en heb ik wat van de buurt gezien.
Groetjes Anne

  • 03 April 2014 - 14:42

    Kristel Luijkx:

    Super leuke foto's en leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat, al heb ik je al redelijk veel gesproken via whatsapp en net eventjes geskyped.
    Heel veel plezier en we skypen snel!!


    Kus

  • 03 April 2014 - 16:24

    Ome Peer :

    Hoi Anne kan je geloven dat ik blij was te horen dat je heeeeeeel goed aangekomen bent in Australie.
    Want dat was toch een hele reis .
    Mooie foto s .
    Wat hoor ik kwam een van de kindjes al bij jou in bed , leuk weer een vriend bij.
    Meid hou ons op de hoogte,veeeeeeeeeeeeeel plezier.

    groetjes Ome peer.

  • 03 April 2014 - 16:57

    Chrissie:

    Hey Anne! Super goed om te horen dat je een goede vlucht hebt gehad!
    Had je geen last van het tijdsverschil?
    Leuke foto's trouwens! Echt lieve kindjes zo te zien!
    Nou meis heel veel plezier nog en we horen wel weer van je!!

    Liefs Chrissie & Raymond

  • 03 April 2014 - 17:04

    Anne :

    Heey chrissie

    Nee ik heb helemaal geen last van het tijdverschil.
    Ik dacht dat het echt heel erg zou zijn


    Heey ome peer

    Ja een goede vlucht gehad gelukkig. Ja de oudst sliep bij mij het zijn ook super leuke kinderen .

    Groetjes anne

  • 03 April 2014 - 17:09

    Anneke:

    Hoi Anne,
    Fijn dat je goed bent aangekomen en het ziet er goed uit.
    Heel veel plezier en een mooie tijd.
    Groetjes Anneke .

  • 03 April 2014 - 18:03

    Ron&Irma:

    Hoi Anne,

    Wat fijn om te horen dat alles is goed gegaan met de vlucht en de foto's zien er ook veelbelovend uit.
    Geniet er lekker van en hoop dat je jezelf snel thuisvoelt.
    Veel plezier
    Gr. Ron&Irma

  • 03 April 2014 - 18:56

    Nelly:

    hoi zusje

    ik mis je nu al ik wil snel even skypen met je
    ik was heel blij dat je mama liet horen toen je er was toen zag ik mama s midags nog en toen heb het berichtje gelezen

    kusjes je zus

  • 03 April 2014 - 20:23

    Kim Van Broeck:

    Heeei Anne!

    Wauw ziet er wel toppie uit hoor. Ik vind het echt zo gaaf .. nu al.

    Blijft het weer daar nog zo zonnig, want dan is het vast wel even vol te houden :)

    Liefs Kim

  • 03 April 2014 - 20:48

    Ike Foppele:

    Hey Anne,
    Zo sta je maandag nog mee te helpen in jullie tuin, en even later sta
    je aan de andere kant van de wereld, ongelooflijk.
    goed te horen dat je goed aangekomen bent en dat je al
    aardig ingeburgerd bent daar down under.
    geniet ervan, en zulle we je blijven volgen wat je daar allemaal doet.
    groetjes van de overbuurtje, Joos en Ike

  • 03 April 2014 - 22:42

    Ria Van Zundert:

    hoi Anne,
    Fijn om te lezen dat de reis goed verlopen is en leuk dat we je zo kunnen volgen.
    Heel veel plezier en vooral geniet ervan.
    groetjes Ria

  • 03 April 2014 - 22:44

    Ruud En Marlies:

    Hoi Anne,
    Gelukkig dat de vlucht goed gegaan is en dat je nergens last van had.
    De foto's zien er gaaf uit en je zult daar snel genoeg ingeburgerd zijn.
    Geniet er maar lekker van.
    groetjes van ruud en marlies

  • 04 April 2014 - 21:13

    René En Annemiek:

    Hoi Anne,

    Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat goed bent aangekomen.
    De eerste indrukken zijn al heel positief.
    Je zult er vast een fijne tijd hebben. Geniet er maar lekker van !!

    Groetjes,
    René en Annemiek
    Ronald en Pieter.

  • 06 April 2014 - 14:41

    Ome Peer .:

    Hoi Anne al bijna een week voorbij ,wat gaat de tijd toch snel.
    Nu van de week krijg je het schema ,voor je week indeling leuk man.
    Moet jij de kinderen ook met de auto naar school brengen.
    Hier alles goed.
    Je moet eens met tante Heidi afspreken, dat we een keer kunnen skypen.
    veel groeten ome Peer.

  • 06 April 2014 - 19:04

    Diny En Henk:

    Hoi Anne,
    Fijn dat je een goede reis heb gehad, ik hoop dat je je snel thuis voelt bij het gastgezin.

    Groetjes Henk en Diny

  • 06 April 2014 - 19:27

    Romy:

    Heey lieve Anne,

    Heel fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent in Australië!!
    Heel veel plezier, en ik verheug me erop om het volgende verhaaltje over jouw te lezen in Australië.

    Groetjes Romy

  • 08 April 2014 - 16:58

    Lia Van Lakwijk:

    Hoi Anne,

    Ik vind het wat, zo alleen die grote reis. Gelukkig goed aangekomen. Jouw tocht kan ook beginnen ,net zoals van Rudy ,die nu al weer 3 weken onderweg is naar Santiago de Compostella.
    Zo te lezen ga jij het daar heel goed naar je zin krijgen, als de kinderen nu al bij je in bed kruipen , is een goed teken. Lekker weer zo te zien op de foto"s, geniet van alles wat je daar zoal gaat beleven.
    Ik ga je blog natuurlijk wel in de gaten houden.
    Het gaat je goed xx

    Lieve groetjes Lia

  • 13 April 2014 - 16:10

    May En Paul Van Lakwijk:

    Hoi Anne,

    Gisteren op een verjaardagsfeestje heb ik gehoord dat je de grote overtocht hebt gemaakt!(van tante Heidi!)
    Ook wij vinden het knap hoor,het is een hele onderneming,maar één die je voor de rest van je leven meeneemt in je levensrugzak...:-)
    Leuk om te lezen dat de kids al erg dol op je zijn,hoe kan't ook anders...zo'n lieverd als jij...:-)
    Foto's zijn wel mooi hoor.....geniet van deze mooie unieke tijd daar in Perth!!

    Vele lieve groetjes van ons....Paul en May

Tags: au pair

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 10543

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: