week 2 - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Anne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Anne

09 April 2014 | Australië, Perth

Hallo allemaal !

Deze week vertrok de andere au pair, dus deze week starten pas echt mijn werk week. Maar het is meer oppassen. Ik zal jullie een beetje vertellen wat ik moet doen. De dag begint om 7 uur en dan help ik Michelle ( de moeder ) met het aankleden van de kinderen en maak ze klaar voor school. De oudste gaat elke dag naar school en de jongste alleen woensdag en donderdag.
In de middag heb ik me eigen tijd. Deze week heb ik een beetje rond gewandeld in de buurt en ben ik mee naar zwemles geweest. Op vrijdag wanneer de andere au pair er nog was zijn we naar de zoo in Pinjarra geweest dat is 20 minuten rijden van mandora bay. Daar heb ik kangaroe's gevoerd dat was leuk om te doen. Het was geen wild park dus heb geen andere dieren kunnen aanraken maar dat ga ik zeker nog doen :)
Michelle heeft me ook perth laten zien. We zijn eerst naar kings park gegaan dat is een park waar je een uitzicht hebt over perth. In het park worden ook oorlog's slachtoffers herdacht in het park is er een monument met alle namen van de mensen die gestorven zijn in de oorlog. Na Kings park zijn we naar het centrum gegaan en hebben we wat gewinkeld.
Als de kinderen weer thuis zijn van school dan spelen ze wat en om 5 uur gaan we eten. Na het eten doe ik de kinderen in bad en maak ik ze klaar voor bed.

Het was deze week ook goed weer meestal 28 graden. Dat heb ik ook al zelf ondervonden een uur buiten gezeten en gelijk verband haha.

Deze week heb ik trouwens ook contact gehad met een andere au pair in Hocking dat is wel 1.5 uur van mandorra bay vandaan. Maar daar horen jullie meer over in me volgende blog !

Groetjes Anne



  • 09 April 2014 - 15:10

    Ronnie:

    Klinkt leuk!!

  • 09 April 2014 - 15:33

    Tante Maria:

    Wat een stad wel wat anders dan dat we gewend zijn maar heel mooi en ook leuk dat je contakt heb met een andere au pair veel groetjes

  • 09 April 2014 - 16:56

    Gerda De Nijs:

    Een leuk verslag en mooie fotos

  • 09 April 2014 - 17:19

    Ome Peer.:

    leuk te horen dat het allemaal goed gaat.
    En ook dat je andere mensen leert kennen , mooi man .
    En lekker van de zon genieten .
    doe maar op tijd een berichtje sturen.


    grt ome peer , en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier.

  • 09 April 2014 - 17:54

    Lia Van Lakwijk:

    Je heb er de eerste week ook al weer opzitten, gaat snel !
    Leuk om te lezen dat je al veel gezien en gedaan hebt.
    Enne ..... ga je nog een keer winkelen, koop even zonnebrand, ha ha
    !
    Groetjes LIA

  • 09 April 2014 - 18:11

    Jan (de Magazijnman):

    Helemaal te gek Anne. Geniet er van hoor.

  • 09 April 2014 - 19:04

    Kees Palinckx, Hoogerheide:

    Vooral blijven genieten hoor Anne van de vele ervaringen in dat grote land

    groetjes Kees en Alida

  • 09 April 2014 - 20:27

    Anita:

    Hoi Anne,

    Leuk hoor, je blog! Het gaat allemaal goed zo te lezen en de foto's zijn ook mooi. Geniet lekker verder!!!

    Groetjes Anita.

  • 09 April 2014 - 22:12

    Sandra Pals:

    Wat een geweldig avontuur beleef je! Geniet ervan!

  • 09 April 2014 - 23:48

    Willy Kuijlen:

    Hoi Anne
    Leuk te lezen dat het goed met je gaat !

  • 09 April 2014 - 23:53

    Willy Kuijlen:

    Anne
    Ik drukte per ongeluk op verzenden
    Is het een mooie ,gezellige plaats of is Woensdrecht mooier?
    Geniet van je verblijf en hopelijk doe je veel ervaring op !

    Groetjes Willy en Marianne

  • 10 April 2014 - 01:23

    Anne De Nijs:

    Heey willy

    Ja het is mooi hier en het is mooier dan woensdrecht haha.
    Maar woensdrecht is ook niet slecht hoor

    Bedankt voor alle leuke reacties :)

    Groetjes anne

  • 11 April 2014 - 15:55

    Louis Minnebach:

    Hoi Anne

    Als ik zo je blog lees, gaat het meer dan goed. Ik dacht dat je naar Australië ging om te werken, maar blijkbaar heb je ook nog voldoende vrije tijd. Geniet daar maar volop van en probeer zoveel mogelijk te beleven in het (zo te zien) hete Australië.
    Heel veel plezier en af en toe hard werken! We volgen je op de voet.

    Groeten
    Lena en Louis

  • 15 April 2014 - 19:42

    Ome Peer.:

    Hoi Anne .

    Weer even wat van ons laten horen .
    Je begint nu al wat andere mensen te ontmoeten.
    Zijn dat ook Nederlanders , die daar [werken]?
    En ik hoorde dat de man des huizen ook thuis is.
    Dan kan je links gaan leren auto rijden.
    Geniet er van de tijd vliegt voorbij.


    groeten

    Ome peer

  • 16 April 2014 - 22:58

    Rudy Van Lakwijk:

    Hoi Anne,

    Wat een belevenis voor je daar in het verre Australië.
    Inmiddels begin je al aardig ingeburgerd te raken daar, lees ik. Heel goed van je.
    Je foto's zijn indrukwekkend. Geniet van je tijd daar. Ik weet zeker dat het een geweldige en zeer leerzame ervaring gaat zijn, die je je hele leven bij zal blijven.
    Heel veel succes en het ga je goed.

    Groetjes uit Frankrijk,
    Rudy

  • 18 April 2014 - 14:34

    Romy:

    Heey Anne,

    Je hebt een drukke en een leuke week achter de rug. Wel lekker dat je s´middags je eigen tijd heb.

    Hahaha me zonnebrand heeft niet geholpen las ik. hihi ik moet ook altijd eerst verbranden voordat ik bruin wordt. En jij wordt ook heel snel bruin dus dat komt wel goed!

    Je zit wel in een hele mooie omgeving Anne!!
    Geniet er maar volop van, want voordat je het weet is het weer voorbij.
    Hihi ik zal ook wel blij zijn als ik je weer zie hoor, weer lekker veel bij kletsen!!

    Liefs Romy!!

Tags: Australie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 10559

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: