Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Anne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Juni 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal
Deze week was het weer lekker weer gelukkig.

Maandag was het een feestdag. Het was hier Western Australia Day. Ze vieren dan dat het westen van Australië bestaat. Dus maandag was iedereen vrij en zijn we naar het park gegaan met z’n alle en hebben de eendjes gevoerd. Daarna zijn we door gereden naar het centrum en hebben lekker geluncht. In de middag kwam er een vriend van Alan met zijn zoon en zijn we met z’n alle naar het speelparkje geweest.

De rest van de week was het ook nog lekker weer. Dus wanneer de kinderen vrij waren ging ik met ze naar het strand of naar het speelparkje.
Als de kinderen naar school waren ben ik ook nog wat meer in de omgeving gaan bekijken. ( foto’s van het strand)

Deze week heb ik ook veel dingen opgezocht voor me eigen reisje die ik wil gaan maken naar dat ik hier klaar ben. Ik ga waarschijnlijk naar Melbourne Sydney en great barrier reef. Melbourne en great barrier reef zal ik waarschijnlijk alleen naar toe gaan. Sydney dat wil ik in het weekend doen en kim zal dan waarschijnlijk ook voor een weekend over komen en kunnen we daar samen dingen bezoeken.

Vrijdag ga ik waarschijnlijk met kim kanoën op het peel meer. Dat meer is in het centrum van Mandorha. In het meer zitten ook dolfijnen dus als we geluk hebben zien we er nog een paar.

Dus jullie horen het wel het is hier best om uit te houden :D


  • 06 Juni 2014 - 07:42

    Emmelien:

    Ohh het klinkt zo leuk allemaal! En wauw, het Great Barrier Reef, ik ben jaloers joh :D

  • 08 Juni 2014 - 23:10

    Romy :

    Heey Anne

    Wat leuk om te horen dat je weer een leuke week achter de rug hebt!!
    Gelukkig hebben jullie ook heel mooi weer, in nederland is het ook heerlijk weer!!
    En je hebt weer leuke voor uitzichten zeg!! Daar ben k ook wel jaloers op!!
    Heel veel plezier deze week!!

    En we appen nog!!

    Xxx Romy

  • 09 Juni 2014 - 17:46

    Ome Peer. :

    Hoi Anne.

    Leuk te horen dat het daar wel om uit te houden is .
    Maar dat vind ik niet gek,als ik hoor wat je allemaal doet.
    Nog een paar weken dan eerst met de familie rond trekken.
    En dan zelf nog een paar weken genieten.
    Meid wat ben ik blij dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Maaaaaaar wel terug komen, want Woensdrecht is ook heel mooi.
    Anne nog veel groeten.

    Ome Peer.

  • 10 Juni 2014 - 19:38

    Jan:

    En wordt er eigenlijk ook nog wel eens gewerkt eigenlijk ??
    Man,man, wat een mooie tijd heb je daar. Geniet er lekker van, wij sappelen hier
    wel door hoor.
    Mazzel,
    Omejantje.

Tags: feestdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 10552

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: