Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 Augustus 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal

Deze week was een drukke week maar vooral een hele leuke week !

Zaterdag zat ik lekker op de bank in de avond en kreeg ik opeens een smsje van kim dat ze mee mocht met mij naar Melbourne , Sydney en cairns .Dat klonk natuurlijk als muziek in me oren en ben ik gelijk dingen uit gaan zoeken die avond.

Zondag ben ik met Esmee naar Fremantle geweest, omdat daar niet zo een goede trein verbinding naar toe gaat mocht ik de auto meenemen van mijn host familie. We vertrokken hier rond 10 uur. Fremantle is ongeveer een uurtje rijden dus kwamen we daar rond 11 uur aan. Daarna zijn we lekker wat gaan drinken en gaan shoppen .
Voor de lunch zijn we nog even naar een soort uitkijk toren geweest, daar had je uitzicht over de haven (foto’s). Toen hebben we lekker geluncht in de zon en hebben we de marktjes nog bekeken. Daarna waren we wel uitgekeken want het begon een beetje te regenen dus besloten we naar Rockingham te rijden en daar binnen in een shopping centrum nog even te kijken. En natuurlijk als afsluiter nog even naar de Mac Donalds.

We waren al wat eerder terug dus besloot ik nog even naar kim te gaan om onze plannen op papier te zetten. Nadat we alles op papier hadden staan, wat we wilde zien ben ik om 9 uur maar naar huis gegaan.

Maandag had ik afgesproken om met Madden ( het jongste kind ) naar kim te gaan. Kim heeft ook een kindje dat van de zelfde leeftijd is dus dan kunnen ze lekker met elkaar spelen. Zo konden kim en ik nog even wat plannen doorspreken voor onze trip.

Dinsdag ben ik naar kim gegaan om onze tickets te boeken want we realiseerde dat het toch niet zo heel lang meer duurde voordat we aan onze trip beginnen. Want dat is namelijk morgen nog maar 2 weken. En aangezien dat de weken echt voorbij vliegen is dat kort dag hahah.

Na onze trip heb ik dan nog 4 dagen en dan zit ik weer op het vliegtuig naar Nederland.

Vandaag ga ik nog naar kim om onze motels te boeken. Dus alles is bijna geregeld.

Heb er zin in!!!

  • 03 Augustus 2014 - 10:11

    Nelly:

    Hoi zusje
    Hoe is het daar ik vind het zo leuk dat je
    Nog rond gaat trekken en heel veel plezier met rond
    Trekken
    Groetjes van nelly

  • 03 Augustus 2014 - 16:25

    Emmelien:

    Ja wat vliegen de dagen he, dat herken ik helemaal! Leuk dat je nog even rond gaat reizen, ben heel benieuwd wat je daar straks over te vertellen hebt :)

  • 03 Augustus 2014 - 18:23

    Mama:

    Hoi anne
    Weer een mooi verslag heb je gemaakt
    Ja het is dinsdag nog maar 4 weken en dan ben je weer terug
    hopelijk heb je een mooi rondreis nog voor je terug komt
    geniet er nog maar lekker van
    want het is voorbij voor je er erg in het

    groetjes mama

  • 04 Augustus 2014 - 15:31

    Chrissie:

    Heee Anne,

    Wat gaat de tijd snel he! Nog even en dan ben je weer in Nederland! Ik hoop dat mijn kaartje nog optijd binnenkomt voordat je gaat rondreizen!:)
    Alvast heel veel plezier en geniet er van meid!

    Groetjes Chrissie & Raymond

  • 05 Augustus 2014 - 19:56

    Romy:

    Heey Anne!!

    Wat leuk om te lezen dat je nog een trip gaat maken!!
    Geniet ervan en maak er lekker veel foto's van.

    Nog heel veel plezier!
    En geniet er nog enorm van, want voor je het weet ben je weer op de Nederlandse aardbodem :)


    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 10533

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: