australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

australie

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Juni 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal
Deze week was het weer lekker weer, het was bijna het zelfde weer als bij jullie.

Vrijdag ben ik met kim naar Mandurah geweest dat is het centrum van waar ik woon. Daar hebben we eerst geluncht bij Dome dat is een typisch restaurant van Australië. Na een lekkere lunch hebben we geen kano meer gehuurd maar zijn we langs het peel meer gelopen. Het is wel leuk want dat hadden we allebei nog nooit gezien. En in de wijk aan de andere kant van het meer wonen de rijkere mensen dus konden we dat ook gelijk is bekijken :D

Zaterdag ben ik weer eens met kim uit geweest. We zijn weer naar Perth uit geweest en dat was weer gezellig.

Maandag was het bij jullie Pinksteren maar dat kennen ze hier niet. Dus de rest van de week was weer gewoon een normale week.
In de week heb ik wel nog wat dingen uit gezocht voor als me familie komt want dat is ook al aftellen nu :D

Vrijdag ga ik met Esmee naar Perth. In een vorig verslag had ik al een keer geschreven dat we een fiets gingen huren, maar dat ging toen niet meer door omdat het regende. Dus we gaan nu deze vrijdag naar kings park en een fiets huren. En daarna gaan we nog de stad in.
Zaterdag moet ik oppassen want Alan en Michelle gaan naar een football wedstrijd. En dus heb ik de kinderen de hele dag.

Ik ben vandaag ook nog naar een soort heuvel hier in Madora bay geweest en heb wat overzicht foto’s gemaakt.

  • 12 Juni 2014 - 08:31

    Emmelien:

    Haha, ik dacht even dat je het had over je host family, dat je nog dingen moest uitzoeken voor hun komst! Ik snapte het al niet :P Wel hartstikke leuk dat je Nederlandse familie ook komt!

    Veel plezier vrijdag op de fiets!

  • 12 Juni 2014 - 12:50

    Gerda (mama):

    hoi anne
    Leuk dat je voor ons al aan het uitzoeken ben als we er zijn
    nog 13 dagen dan zijn we er
    we kunnen
    bijna niet wachten
    dus we zijn aan het aftellen!!!!!
    ik hoop dat het met kim ook een leuke dag word
    veel plezier in ieder geval
    en het verslagje was weer leuk om te lezen

    groetjes mama bowie en pluis

  • 12 Juni 2014 - 12:51

    Nelly:

    Ik vind het weer een leuke blog en nog veel plezier vrijdag
    Groetjes nelly

  • 12 Juni 2014 - 20:43

    Anneke:

    Hoi Anne,
    Goed om te horen dat het goed met je gaat.
    Het wordt spannend nu je moeder en de fam komen.
    Mooie foto's van de omgeving en wat je allemaal doet.
    Veel plezier met alles wat je doet.
    Groetjes Anneke en Marijn.

  • 13 Juni 2014 - 07:34

    Tante Heidi:

    Hee Anne...
    ook wij zijn nu flink aan het aftellen !
    De vliegtickets geregeld, visum in orde, auto gehuurd, internationaal rijbewijs opgehaald.
    Het begint te korten ! Yippie !
    we hebben er echt zin in, leuk dat jij al alles voor ons uitgezocht hebt, ik ben benieuwd waar je ons allemaal mee naartoe neemt.
    tot over 12 dagen...

    groetjes je tante

Tags: omgeving

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 10536

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: