australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

australie

Door: Anne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Mei 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal
Deze week was niet zo druk helaas.
Wel een super gezellige dag gehad met kim zaterdag, lekker shoppen in Perth. Met z’n 2e met de trein en lekker gegeten in de avond. Perth is een gezellig stad om te winkelen hellemaal als het bijna donker word, dan komen er allemaal straat muziekanten en hoor je overal muziek. Het weer was wel wat minder die dag maar af en toe wat druppels daar lieten we onze dag niet door verpesten. Zondag was het helemaal een slechten dag weer er was veel wind en het regende bijna heel de dag, maar daar hadden we een goede oplossing voor lekker een film kijken bij kim thuis.

Vandaag is Alan ook voor goed terug gekomen van Darwin en start maandag met z’n nieuwe baan in perth.

Deze week heb ik ook wat meer geoefend met het auto rijden. Het is al bijna helemaal gewend het enigen wat nog moeilijk is om de weg te vinden.

Ik heb ook een vaste dag gekregen voor te koken . Elke donderdag mag ik koken dus dat word in ieder geval 1 dag in de week geen friet hahah. Vandaag paprika soep gemaakt en ze vonden het raar dat ik er gehakt balletjes in deed maar ze vonden het wel lekker gelukkig.

Zaterdag de Pinnacles tour dat ga ik samen met kim doen. We gaan dan met een bus naar de Pinnacles een wildpark en naar een zandgolf . Maar de rest van de info zal ik jullie vertellen in me volgende blog.

• 01 Mei 2014 - 16:41

Tante Heidi:

haha, vreemd gehaktballetjes in de soep, dan hadden ze vast de boterham met smeerkaas nog niet gezien...
    Goh, wat zullen ze moeten wennen aan je kook avond. Nog even en de donderdag wordt "Holland"dag genoemd.

Het is ook fijn om te lezen dat het lekker klikt met Kim. We zijn blij dat je een vriendin in de buurt hebt waar je leuke dingen mee kunt doen. Waar je ook even snel naartoe kunt als je een baaldag hebt ofzo.

Wij beginnen steeds meer uit te kijken naar onze trip naar jou toe. Het duurt nu geen twee volle maanden meer en we zijn er !! Yes !

Veel succes verder een leuk week-end, en we " appen" nog.

groetjes je tante.

• 01 Mei 2014 - 20:04

Ome Peer En Krisje:

hoi Anne

Ik ben even samen met Krisje je mail aan het lezen.
    Kris zei Anne doet wel veel winkelen .
    Heb je nog wat leuks gekocht.
    Hier thuis beginnen ze al een beetje de kriebels te krijgen om naar jou te komen.
    Maak dan maar dat je goed met de auto kan rijden.
    dan kan je met de dames op pad.

En nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier met het zand surfen.
    Dat is toch weer maar eens een beleving op je lijstje .
    Zo kom je de dagen wel door, vermaak je .
    Veel kook plezier, laat ze maar eens zien wat je allemaal klaar kan maken.

Groeten Krisje en Ome Peer.xx

• 01 Mei 2014 - 20:28

Inge, Rene , Jose En Ike:

GRUSS GOTT ANNE,

leuk dat je het naar jezin heb en wat vriendinne heeft gevonden,
    Ik denk niet dat we wat kookboeken hoeven op te sturen, want jouw
    kookkunst zal nog hoog scoore daar down under.
    Groetjes van Inge, Rene , joos en Ike uit oosterijk

• 01 Mei 2014 - 20:43

Gerda (mama):

Hoi Anne
    leuk te horen dat het zo goed is met alles
    Ik hoop dat als wij komen dat je veel hollandse recepten kunnen maken heb
    Ook makkelijk dat je goed auto kunt rijden
    Dan hebben wij een prive chaffeur hihi
    geniet er zaterdag maar extra van met Kim
    Dus heel veel plezier
    En we horen het wel daarna
    Groetjes Gerda bowie en pluis

• 04 Mei 2014 - 15:42

Omejantje:

En wij hier ons maar het schompes werken. Neem het er maar lekker van hoor.
    No worries mate !!