Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australië - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australië

Door: Anne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Anne

24 April 2014 | Australië, Perth

Hey allemaal
Het was dit keer een drukke week. Donderdag middag zijn we vertrokken naar busselton, daar leven de ouders van Alan ( de vader van me gezin ) . Busselton is 2 uur naar het zuiden ook dicht aan de kust. Toen we daar aankwamen heb ik de ouders ontmoet en 1 zuster van Alan met haar kindje. De volgende dag hebben Alan en Michelle me busselton laten zien. We waren eerst naar het strand geweest, het was daar druk omdat busselton een toeristische plek is. Daarna zijn we naar een vuurtoren geweest in Yallingup daar hadden we een kleine rondleiding en een mooi uitzicht over Yallingup. Daarna zijn we naar een grot geweest daar hadden we ook een kleine rondleiding , maar omdat die vrouw maar bleef praten bij het zelfde zijn we naar 10 min maar doorgelopen en heb ik een kleine rondleiding van Michelle gekregen. In de avond kwam er nog een andere zus van Alan met haar man en 2 kinderen.

De volgende dag zijn we naar de farm geweest van Alan’s zus. De farm was in een klein dorpje Nannup. Het was een leuke dag op de farm eerst lekker gegeten en daarna quad gereden. En naar een tractor rit met de kinderen zijn we weer naar huis gereden .

De volgende dag vroeg in de ochtend vertrok Alan weer naar Darwin waarschijnlijk niet voor lang want hij komt hier werken in Perth.

Deze week ben ik ook voor het eerst alleen op pad gegaan met de auto. Eerste keer wel een beetje raar maar heel aangekomen en geen schade aan de auto haha.

Deze week ook maar is gevraagd aan Michelle of ik een keer mocht koken want 6 dagen friet dat is toch iets te veel voor me.

Zaterdag ga ik winkelen met kim( het meisje 2 straten verder op) maar dat kunnen jullie weer lezen in me volgende blog.

• 24 April 2014 - 16:42

Ruud En Marlies:

Hoi Anne,
    Leuk dit allemaal te lezen dat je zoveelste het gezin onderneemt
    Zondag waren we net te laat bij je ma om je nog te zien.
    Veel plezier daar en geniet ervan.
    Groetjes van Ruud en marlies

• 24 April 2014 - 17:12

Ome Peer.:

Hoi Anne.

Leuk te horen dat je allemaal leuke dingen doet.
    En auto rijden ,zonder schade. hahahaha.
    Met de paas dagen hebben we nog veel geskypt.
    Dat was wel heel apart , je stond op de kop van de tafel ,en we konden gezellig kletsen.
    Zondag bij je moeder was het ook heel leuk.
    Meid als ik dit allemaal lees en hoor , en de foto,s zie ,wat is het daar mooi.
    Nog veel plezier en tot het volgende bericht.

groetjes ome peer.

• 25 April 2014 - 12:25

Kristel Luijkx:

En vonden ze je hollandse maaltijd lekker? Wat heb je gemaakt?

Spannend zo in je ééntje auto rijden hahaha gelukkig geen schade :)

• 25 April 2014 - 13:34

Gerda ( Mama ):

Hoi Anne

Leuk dat het zo goed gaat geniet er lekker van
    Leuke fotos die je er bij gedaan heb

Groetjes mama