Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australie

Door: Anne de Nijs

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 April 2014 | Australië, Perth

Hi allemaal

Deze week was het een drukke week. In het begin van de week heb ik nog meer van de omgeving gezien het is hier een mooie buurt en er zijn veel parken in de buurt. Ik heb ook een poging gedaan om te gaan zwemmen in de zee, maar dat was niet zo makkelijk er zijn veel golven dus je word al snel mee gesleurd.
In het weekend had ik afgesproken met een andere Nederlandse au pair. Deze keer ging ik met de trein dat was gelukkig heel makkelijk, want er gaat een trein rechtstreeks van Madora naar Perth
Het was een leuke middag ze heeft me een paar tips gegeven en wat dingen laten zien daarna ben ik weer met de trein terug gegaan.
Dinsdag heb ik toevallig een andere Nederlandse au pair ontmoet. Deze woon echt 2 min van mij vandaan dus ik heb wel geluk 
De zelfde dag zijn we ook de vader op gaan halen van het vliegveld. Hij werkt namelijk in Darwin en is 3 weken weg en 1 week vrij. Maar nu heeft hij een baan gevonden in Perth dus hij gaat nog 1 keer terug en dan komt hij voorgoed in Perth werken.
Het is hier nu 2 weken vakantie voor de kinderen dus we gaan een lang weekend naar de ouders van Alan ( de vader ) de ouders van Alan leven in busselton dat is ongeveer 2 uur naar het zuiden. Dus in het volgende verslag zal ik jullie laten weten hoe dat was 

  • 17 April 2014 - 07:08

    Tante Heidi:

    Ha, die Anne,
    We zaten al vol spanning op je volgende verhaal te wachten. Tuurlijk appen we wel en ook skypen we, maar toch... die blog is altijd weer leuk om te lezen. Toevallig was ik gisteren virtueel door je straat aan het "wandelen" dus die ene foto van de straat kwam me al gelijk bekend voor. Prachtige buurt is het waar je zit. Volgens mij is het ook een vrij rustige buurt. Ik hoop dat je het met dat ene meisje (2 min. verder) goed kunt vinden, dat is makkelijker om samen iets te ondernemen dan dat je telkens eerst een uur moet reizen.
    Ik wens je een happy easter en niet te veel chocolade eitjes eten, of hebben zie die helemaal niet ???

    Groetjes en tot het volgende berichtje.
    je tante Heidi

  • 17 April 2014 - 07:21

    Anne De Nijs:

    Heey tante heidi

    Leuk om te horen dat je het leuk vind om te lezen:)
    Ja die foto zijn inderdaad de huizen naast het huis waar ik nu woon.
    Het is een rustige buurt er komen meestal alleen mensen langs met de auto als ze naar het strand gaan
    Ja ik kan nu gelukkig leuke dingen ondernemen met die andere au pair toch veel makkelijk dan eerst ander half uur te moeten reizen
    Ze hebben hier ook gewoon paaseieren :D maar de chocolade smaakt toch niet zo lekker dan in nederland haha.
    En jullie ook allemaal alvast een fijne pasen toegewenst

    Groetjes anne

  • 17 April 2014 - 08:29

    Louis Minnebach:

    Hoi Anne

    Je "weekboek" weer gelezen en foto's bekeken. Je zit daar in een deftige buurt. Bovendien heb je het geluk nogal wat Nederlanders tegen te komen. Dat praat wat gemakkelijker en je legt eerder contacten. Mogelijk kun je samen nog veel leuke dingen ondernemen.
    We wensen je in ieder geval een fijne pasen toe met veel paaseieren.

    Groetjes
    Lena en Louis

  • 17 April 2014 - 09:31

    Ria Van Zundert:

    Leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat, en gezellig om te lezen dat je al veel leuke mensen bent tegengekomen. Misschien een tip doe voortaan zwembandjes aan als je weer de zee in gaat ik de k dat het dan wat veiliger is. Heel veel plezier en tot volgende keer. Groetjes Ria

  • 17 April 2014 - 09:44

    Sharon:

    Wauw Anne super verhalen allemaal! Genietse

  • 17 April 2014 - 10:03

    Gerda (mama):

    Hoi anne leuk te horen dat het zo gaat en dat je daar vlakbij een nieuwe meisje gevonden heb
    ook mooie fotos die je stuurde hopelijk ook een leuke pasen ik denk dat hier ook wel zal lukken
    veel plezier daar
    groetjes mama bowie en pluis

  • 17 April 2014 - 11:11

    Anneke En Marijn:

    Hoi Anne.
    Ziet er goed uit. Mooie foto's van je nieuwe"thuis".
    Fijne Paasdagen en tot je volgende verslag.
    Anneke en Marijn.

  • 17 April 2014 - 17:48

    Ome Peer:

    Hoi Anne

    Meid wat heb je daar toch een luxe leven.
    Leuk te horen dat je een vriendin vlak in de beurt hebt.
    Zijn daar ook gezellige cafeetjes ,want daar hoor ik je nooit over.
    Geniet nu eerst weer maar van je lang weekend met de family .
    Vergeet ook niet om auto te rijden daar , dat moet je toch ook mee gemaakt hebben.
    Van Ome peer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne paas dagen.
    En met je ma de verjaardag gaan we skypen oke..
    We doen even appen hoe laat.
    Dan is heel de groep er ,maak dan maar dat je voldoende nieuws hebt.
    Anne veel plezier .

    Hier gaat alles gewoon zijn gangetje.
    Tot 2 de paasdag.

    groetjes oompje.

  • 17 April 2014 - 21:22

    Kim:

    Wouw, klinkt echt super!

    Mooi weer, leuke familie, luxe buurt en nieuwe mensen.

    Hoe gaat het met de taal? Spreek je al vloeiend engels? :p

    Liefs Kim

Tags: au pair

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 10539

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: