Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Anne Nijs - WaarBenJij.nu

Australie

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 Juli 2014 | Australië, Perth

Heey allemaal
Deze week was weer rustig.

Dinsdag ben ik met kim naar een groot bos geweest in serpentine ,waar we lekker rond lopen hebben. Er bleek ook nog een waterval te zijn dus dat was mooi mee genomen.

Deze week heb ik ook mijn terug vlucht boekt, ik zal terug vliegen op 1 september dus 2 september om half 2 sta ik weer op Nederlandse grond. Het zal dan wel weer wennen zijn maar kijk er ook wel naar uit.
Voordat ik dat lange eind weer terug vlieg ga ik natuurlijk ook nog wat van Australië bekijken! Dat ga ik waarschijnlijk met kim doen. Zoals de plannen nu zijn zullen we dan op 18 augustus vertrekken naar Melbourne en komen we ongeveer de 28 augustus weer terug.

Zondag ga ik met Esmee naar Frementle lekker shoppen. Op zaterdag en zondag is daar ook altijd een markt dus dat kunnen we ook nog gaan bekijken.

Het weer is hier een beetje wisselvallig de ene keer regent het en de andere keer schijnt de zon dus ik hoop dat jullie ook nog wat zon bewaren voor mij als ik weer terug kom in Nederland hahah.

Jullie liggen nu allemaal nog lekker op bed of worden net wakker. Dat vind ik nog steeds wel een beetje raar. Voor mij is de helft van de dag al weer voorbij XD. Ik ga nu boodschappen doen voor vanavond want dan moet ik weer op de kinderen passen als Alan en Michelle naar de football wedstrijd zijn.

Jullie hoor snel weer van me !


  • 25 Juli 2014 - 11:41

    José Moerkens:

    Hey Anne,

    Leuke vooruitzichten, groot gelijk, nu je in Australïe bent moet je er gebruik van maken,
    om nog meer te zien, ben benieuwd naar al je foto's, ook je moeder was vol verhalen....
    dat wordt een tijd om nooit meer te vergeten....
    geniet ermaar van en nog een hele fijne en mooie tijd there down under....

    Groetjes uit een zonnig woensdrecht!

  • 25 Juli 2014 - 12:00

    Gerda ( Mama ):

    Hoi Anne

    Je heb weer een leuk een leuk verslag gemaakt
    Ik kijk er ok naar uit dat je weer in nederland ben
    Maar geniet er nog maar lekker van
    Want het is voorbij voor je er erg in heb
    En hopelijk zondag ook weer een mooie dag met Esmee

    Groetjes van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Au Pair

half jaar naar Perth werken als au pair :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2014

Reisje door Australië

03 Augustus 2014

Australië

25 Juli 2014

Australie

18 Juli 2014

road trip

27 Juni 2014

Familie
Anne

Naar Australië werken als au pair

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 10542

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 29 September 2014

Au Pair

Landen bezocht: